Hörby håltjänst!

Sitter just nu hemma hos min Mette-Mor. Hörby... Har varit här sen halv 10 i kväll och jag känner mig redan kvävd. Det måste va nån förbannelse över denna by. Inte för att folket är rent slut. Men bara jag ser hörby skylten så kliar det i mitt blod. Blir rastlös på nått sätt. Fick hem klittan-bilen i kväll iaf. Hon har bott hos mate nu lite mer än 2 veckor. Hansson var snäll och kom och hjälpte oss med startkablarna. Gud är med dig, jag är dig evigt tacksam! :-) haha! Ledig i morgon, och då mina vänner, , , ska jag äntligen köpa mig ett köksbord! Även en date med Emma och Emelie eventuellt! Nu ska jag faktiskt sova! Måste va i min tvättstuga vid 11 im så ingen snor min tvätt tid! Som jag egentligen skulle haft i söndags, men jag sa fack de, stapplade mig ut i tvättstugan, lagom bakfull utan linsor och barfota och håret kors och tvärs. Hallå neighbours! Jag heter Ellen, och jag brukar inte va så här. Undskyld! Sen va de okey.
Sov gott vänner!


miss you


Kommentarer
Anna

Var har du fått lgh??

2008-12-02 @ 11:48:40
URL: http://f860203.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0