Hypokondrin talar!

Ligger nu i min säng och mår lite halv konstigt. Tror det är stress som gör det. Har även en stor öm bula nedanför revbenen på sidan. Inbillar mig att det kanske är dens fel att jag mår skumt. Men i själva verket är det "nog" en innebrännare. (Hur hamna den där?)
Nästa tanke. Läste i metron idag att det fanns förgiftat kött. Stina, vi gjorde kydabölls igår! :-S Är det deras fel att jag mår illa? Hoppas bara det är min hypokondri som håller på att jävlas. Det var värre när jag var liten, kunde inbilla mig så mkt att jag tillslut blev sjuk. Det är inte friskt! Nu mera spekulerar jag mest.
Hade aldrig fixat ett jobb på tex sjukhus. Bara att åka stadsbuss är en lek med döden. Känns som bakterier bara flyger på en från alla håll! Nu framstår jag nog som ett riktigt jäkla psycho. Haha! Men luuuugn, så farligt är det inte.
Jag är bara en överdriven person som spritar sina händer efter att ha råkat peta på nånting på stadsbussen, som trycker på hissknappen/övergångsställeknappen med nyckeln, som ogillar att ta i dörrhandtag samt korgar/kundvagnar, som tvättar parfymtesterna på jobbet eftersom såå många har pillat på dom.
Jag vet inte men jag kanske borde vatt med i outsiders?! haha!

Nu mår jag bra igen. Var nog bara min hypokondri som ville ut. :-)
Sov gott mina vänner!



Kommentarer
stina

hahahaha.. ellen jag tror allt e inbildning.. Jag e den som petar bort de så fort jag känner att jag skulle kunna vara sjuk.. ignorerar de och försöker tänka på ngt annat.. och de va inget fel på köttbullarna.. dom har varit min middag nu i tre dagar.. och jag mår hur himla bra som helst! =)

2008-12-10 @ 20:59:43
URL: http://stajners.blogg.se/
Liiniss

Mate det är inte sjukt!, detta är seriösa grejor! nu jävlar RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA TRÄDEN RÄDDA, en gång till? RÄDDA TRÄDEN ÄT EN BÄVER!! hahahhahahahahahaha

2008-12-10 @ 22:45:55
URL: http://liiniss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0