Idol Robin.B!

Följer aldrig idol. Ser en skymt då och då. Men denna "man" kunde jag inte missa. Om du googlar ditt egna namn och hamnar här. Läs då noga nu! 18 bast, och kommer få vilken brud han vill! Jag kan säga att han duger ju verkligen i krig! Eller hur mate?! Riktigt fint lammkött! :-) Får väl kalla den här för "veckans babe!" 

Katrin Zytomierska - "Jag föreslår att han då kan flytta in hos mig. Jag förklarar för honom att jag är en nyskild kvinna med en skön våning på 107 kvadrat på östermalm. Jag förklarar vidare att han inte ska bo hos nån 19-årig snärta som bara vill snuska sig med honom."

Shit, hade blivit livrädd om en 30 åring kläckte ur sig nått sånt till mig när jag var 18 år utan hår! ;-) hahaha!


Kommentarer
Anna

Haha..jag har ju med lammkött..haha

2008-12-06 @ 11:47:27
URL: http://f860203.blogg.se/
Liiniss

Ja det är lammkött, men han är tillåten, riktigt het!.. Vi borde åka upp till Sthlm mate, vi har juh hand nr nu! =) spänn på din marra!

2008-12-07 @ 22:57:16
URL: http://liiniss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0