Jag och matlagning!

Är inte riktigt bästa vänner. Jag kan inte laga mat. Eller jo, jag kan nog om jag vill men tycker bara det är fruktansvärt tråkigt. Därför måste jag gifta mig med en kock och han må icke vara tjock! Blir alltså ingen fotbollsfru av mig inte haha! Men idag har jag allt lyckats med mitt käk. potatis med "banan & curry" (Mammas köttfärs-dynga!) Fortfarande lika gott som när jag var liten! Fast mammas är nog lite godare än min. Varför är det alltid så? Mammas mat och farmors köttbullar. Nog många som känner igen sig där va? ;-) 



Kommentarer
LINA

haha ja helt rätt, farmors köttbullar var as goda : D

2008-12-09 @ 22:18:03
URL: http://laiiner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0