Julafton, nått jävla skit!

Jag är grinchen nr 2. Aldrig gillat julen. Jo när jag var riktigt liten förutom när tomten kom och man sprang och gömde sig under borden. Varför ska man fira jul? Kan vi inte komma på nån annan tradition? Här bryr sig ingen om julafton. Köps inga julklappar. Släkten på mammas sida träffas den 23e, käkar och har trevligt, kul faktiskt! Men inte lika kul när inte alla är med. Nästa jul ska jag inte vara i sverige. Ska inte märka av nånting som har med julen att göra. Nu kommer snart yoyo hit. Ta sig en julegrogg. Men i morgon är den stora festen. Känner mig inte alls på G. Men på med party palterna och dra fram bacardin så ordnar det nog fan upp sig. Ha det jävlig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0