Krig i tvättstugan!!

Jävla jävel, går in på min tid.
CP - Åh, ursäkta, ska du tvätta i dessa två??
Jag - JA! Ser du väl att dom är upptagna?!?!?!
CP - Ja men asså förlåt någon snodde min tvätt tid!
Jag - Ja inte fan va de jag, de får du ju ta med den som gjorde det!

Om man kan bli mer irriterad idag så är det nog ett under.

Ska fan gå dit och avbryta hans tvätt, slänga ut de på golvet.
20 minuter att vänta!
FACK DE! Har inte tid med sånt här!
. . . .
Tillbaka efter en fight till...
Nu visade det sig att han hade snott nästan alla maskiner!!!
Idiot!

Humoristiskt att jag skrev det här igår, att jag var tvungen att köra hem i tid bara för att.. Ja precis!


Kommentarer
Anna

Okey! Nice ju! Ja hade vatt kul..när skulle du kunna ha tid..?!

2008-12-02 @ 12:27:42
URL: http://f860203.blogg.se/
Anna

Hmm..blir ju lite svårt eftersom vi ska ha vår inflyttningsfest då..men du vill kanske komma hit?! Du behöver ju inte dricka & så..utan bara umgås & så..

2008-12-02 @ 21:07:26
URL: http://f860203.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0