One more day!

En till hektisk dag sen är jag fan och mig ledig i 6 dagar. Ska bli såå skönt! Denna afton består av packning, städning och badning! Kommer se ut som en packad åsna på tåget till höör im. Hela hemmet med mig plus att vi får våra julklappar från jobbet im. Och jag har redan tjuv kikat på dom. Det är två stora saker som ligger i en stor kass. Hmm, vad kan det va? Knappt nyfiken. Min enda julklapp. haha! :-) Helt otroligt att det kan va så mkt att göra som vi har. Fast än vi är 8 pers som jobbar känns de som vi behöver en till. Aldrig vatt med om mer kaos. Galna danskar som panik shoppar sina julegaver. Men det är kul. Tänk om allt som vi säljer för skulle trilla in på mitt konto ist. Jiihaa! :-P

Dax att börja fundera på vad jag önskar mig i födelsedagspresent nu med. Behöver ju hur mkt som helst. Men man kan ändå inte komma på.
Börjar dra ihop sig. uhu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0