Sammanfattning 2008!

Tänkte sammanfatta mitt år lite kort men så hittade jag en liten roligare variant i min vän Annas blogg! :-)


1. Gjorde du nånting i år som du aldrig gjort förr?

Flyttade hemifrån, flög ut i världen av ren impuls.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nix!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja!
4. Dog någon som stod dig nära?
Nix!
5. Vilka länder besökte du?
Thailand, USA, räknas Danmark? hahaha!
6. Är det något du saknar från 2008 som du vill ha 2009?
Mer makt och mer pengar! ;-)
7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas?
Önskar jag kom ihåg datumet vi sov på playan mate! Och datumet vi slog den omtalade vurpan!
8. Vad var din största framgång 2008?
Blev makeup artist och fick fast jobb samt lämnade hemtrakterna!
9. Största misstaget?
 Har nog gjort endel, men svårt att komma på nått nu.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt.
11. Bästa köpet?
Juicy Couture väskan!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och saker till hemmet!
13. Gjorde nånting dig riktigt glad?
Att jag var den enda som fick MVG på slutprovet på Makeupartist utbildningen. Hmm, nja..måste finnas nått mer som jag var mer glad över. Kan bara inte komma på det.
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
BAG IN THA BOX, pokerface, just dance, crossfire-lady, rock away, brittan-piece of me och more!
15. Var du gladare i år jämfört med tidigare år?
Ja, mycket!
16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
Motionerat och mer elit-mys! ;-)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Analyserat onödiga saker.
18. Hur tillbringade du julen?
Konstig formulering på frågan, eller är det bara jag?  vem? var? men hur? Med la familia!
19. Blev du kär i år?
Småkär, vilket är en dålig avslutning av året!
20. Hur många one-night stands?
Inte ett enda! Hade för fan dött av ångest! Tyvärr! :-P
21. Favoritprogram på tv?
Andra Avenyn! :-)
22. Bästa boken du läste i år?
Läser inte böcker, tyvärr! Vill göra! Det humoristiska är att i år har jag läst 40 sidor av en bok som heter "snabba cash!" och det var på flygresan till thailand och på planet till USA. Över ett halvår mellan turerna! Men ändå bra jobbat av mig! ;-P
23. Största musikaliska upptäckten?
???
24. Något du önskade dig och fick?
Ett galet liv!
25. Något du önskade dig men inte fick?
En fuckboody!? haha! Nej jag vet inte!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Började makeup artist utbildningen, sen firades min 20 årsdag hemma med vänner och lite släkt.
27. Finns det nånting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Klart. Men jag är ändå mer än nöjd!
28. Hur skulle du beskriva din stil 2008?
Min stil? Stressad fjant som krökat för mkt!
29. Vad fick dig att må bra?
Tragiskt men kröka och resa!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha va?
31. Vem saknade du?
Ingen speciell!
32. De bästa nya människorna du träffade?
Träffat endel nya människor men dom som jag tagit till mig mest är Sara och Ridde, Elin, Suze och Christina! Beccy, Malin, Sandra. Camilla & Idde, Ena, och tillsist... Philip!

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0