Somna mig!

Trött tröttare tröttast... Sjukt trött, har farit runt med mate halva dan. Vi har fixat massa ärenden. Nu skulle jag kunna gå och lägga mig. kl är kvart över 6. Lite för tidigt kanske. Inte sugen på att göra nånting. bara ligga ner och slappa med datorn och tvn. Njuta av att inte behöva stressa eftersom jag är ledig i morgon oxå. Känns skönt faktiskt att va ledig ibland i veckorna. Annars blir det ju jobb, ingen lugn stund på helgen för de är det krök, sömn, jobb. Nej efter nyår borde alla varva ner. Finns ingenting att stressa för.
Snart är det min födelsedag IGEN! Va fan asså. Tycker inte det är kul att fylla år. Man tror sig alltid att det ska bli en perfekt födelsedag men det händer aldrig. Hatar verkligen att fylla år. Usch! Ja, somna mig, låt mig gå i ide tills det är vår och sommar då är jag på g igen! :-)


Kommentarer
Lollo

Ha en underbar helg! :D

2008-12-19 @ 13:09:14
URL: http://lollo08.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0