Lite Florida pics!


Ett ganska så udda hus som vi hitta i Orlando!


Se upp för golfbollen!


Lite view!


Mette mor och jag!


Ganska så coolt!


Emelie och jag på hardrock!


Snurrande bil. Crazy people!


Stek mig, bara stek mig!


HÅLL KÄFTEN ÅH BADA!!!!!!


Lite Key West!


Chilla med... vatten!


Dålig dag i Miami!


Lincoln road, bästa gatan med shopping och restauranger i miami!


Nu ska jag ut på krokodil jakt!


Hittade en! Av flera miljoner i Everglades!


Världens godaste buffé! Man kunde till och med få sallad! Vilket det var väldigt snålt med på övriga ställen!


Orkar inte lägga upp fler pics, så jag säger Tjabbah!


Kommentarer
Hanna

Jaså, du känner också den familjen. Kommer inte på efternamnet..hehe.Eller de är kanske kristensson :) Världen är liten.

2008-12-06 @ 11:15:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0