Britney förgiftad?!

Jag börjar bli livrädd nu. Någon som kan tyda drömmar? Varför drömmer jag att jag är sjukt tight med Britney Spears alla gånger jag kommer ihåg vad jag drömt? I natt var vi ute och festade sen åkte vi och krockade med någon idiot som körde på fel sida av vägen. Han dog men vi märkte knappt att vi krocka bara för vi nästan hann stanna :-/ Skadat, minst sagt!

Väldigt slapp dag har jag och Mimmi haft idag. Krängt som bara den! Jag vill nästan spy så mätt jag är ännu! hujeda  mig! Annars inget kul att berätta, har mitt sminkprov i skolan på torsdag. Och i morgon ska jag till citadellkliniken och ta bort mina skarvar på början av ärren. Lite läskigt, men så länge jag slipper sallads-skålarna så är jag nöjd hahaha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0