Vad hände 2007?

För utom ett år fyllt av festligheter så hände det här: Min 19 års dag kom först. Emelie och jag tog det stora steget och blev vuxna genom att ta bort våra lunar (extrémt stor händelse) haha!
Visiten hos Kicki i Linköping då jag blev fullast på stället, oxå en härlig historia ;-) Våra studentmössor kom och man kände att då var det fan nära. En stor förändring dök sedan upp, bröstförminskningen. Himla skönt! Precis lagom till Studenten! Wah, de va fan the best of 07 skulle jag tippa på. Detta var oxå andra året av midsommar på Öland, Himla skoj men de slog inte 06 ;-) Efteråt gick jag och trampa i lite skitjobb ett litet schlag, Och mitt under hörby marknad minns jag så väl, ringer en Anna från Kicks jägersro och frågar om jag vill jobba där. Självklart tänkte jag. Lite problem att hitta bara :-P Träffade en underbar kvinna i augusti som heter Monica Crafford, hon förändrade min syn på saker och ting! Från att ha träffat mitt ex mkt under näst in till hela året så ville jag inte träffa honom längre och de höll minsann i sig denna gången :-)  Jag åkte till en Make up skola i Malmö för att checka läget och därefter bestämde jag mig för en Make up artist utbildning & tog en plats. Då kändes det som att jag äntligen skulle göra något vettigt i livet :-) Hela hösten/vintern jobbade jag röven av mig känns de som. Sen kom Julen, den värsta tiden på året, men detta året kändes inte alls som dom andra. Detta var mkt bättre.
Och Nyår hos Emelie, Himla nice tyckte jag! :-)
Under året: Nya vänner kom, Gamla vänner kom tillbaka, och jag sorterade bort vissa.

Detta året ska jag göra till de bästa, ingenting är så svårt egentligen :-)
En sak till..... Jag känner mig redo! ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0