Back to the real world!

Japp, då var man tillbaka till verkligheten nu då. Har mördat idag.
Jag mår dåligt. Spö regnade när jag körde hem från Höör och jag skojar inte där var alltså lätt över 150 grodor på vägen hem. Jag klipte minst 8-9 trots jag gjorde mitt bästa genom att köra sick-sack för att missa dom. Jag antar att dom 8-9 helt enkelt ville ta livet av sig. Säger som jag brukar när det gäller djur man råkar döda. "Hoppas fan inte han ska på fest och att det är han som har kröket med sig." Då är det ju kört!

Nä nu ska jag sluta tänka för mkt på det där. Blir mer knäpp än vad jag redan är. i morgon börjar min A HARD WORK WORK tid. Vet inte hur jag ska klara av det eftersom det verkar som att mina party-nerver kommit för att stanna. Bra eller anus?


Kommentarer
Liiniss

Han skulle säkert på fest! dödade gudrun på köpet hahaha... Nejdå... men du bad du en fin bön som jag sa till dig? hhaha.. Rip Froggy!

2008-07-07 @ 12:46:10
URL: http://liiniss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0