Givande dag!

Känns som denna dagen har fått mig att kicka mig själv i asset. Jag har vaknat till liv. Insett att ingenting är omöjligt. Inte i min värld iaf. Redan nu på måndag ska jag åka över till Köpenhamn i jakten på ett välbetalt jobb! :-) Så om någon utav er har något ärende i Köpenhamn så får ni mer än gärna följa med. Kan ju passa på att shoppa ytte pytte med! Var på öresunds saken idag och silken tur att damen hade en karta till mig. Annars kan jag ju hälsa hem! Haha! Som de flesta vet så har jag ju inte det bästa lokalsinnet. Går lätt vilse. Men det har faktiskt blivit bättre med det där. Tror mårrhåren har vuxit ut lite. Nu ska jag sova. Tidig morgon väntas mig samt en sen kväll :-)
Kan va bra med lite extra sömn i natt!
Sov gott vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0