Jag borde jobba natt!

Hur trött jag än är så har jag sjukt svårt för att somna på kvällarna/nätterna. Befinner mig just nu på Kattsundsghathan hos Stina. Hon sover nog rätt skönt. Vill jag med göra. 2 arbetsdagar kvar nu sen är festen igång! :-) Att jag aldrig tröttnar. I morgon ska jag förmodligen gå till någon slags öresunds sak här i malmö. Checka efter lite fräscha jobb. Jag vill åt de stora pengarna nu. Kan inte gå här och vänta medan tiden går. Vill verkligen jobba på kastrup ett tag i taxfree butiken. Men har hört att det är sinnes sjuka pass där. Att man börjar 06.00 varje dag i en hel vecka osv. Vid den tiden är jag inte människa. Min hjärna brukar vakna helt vid 11.00-12.00 tiden. Kan tänka mig att det är jäkligt svårt i början att gå upp 04.30. Men åh andra sidan lär man somna i tid på kvällen.

Det enda jag oroar mig för är att jag har sjukt svårt för att förstå danska. Och deras sätt att räkna. Men det är egentligen inget stort problem. Man lär ju sig. Nu ska jag sluta vara så feg. Jag kan mycket mer än vad jag tror.
Det kan ni oxå! :-)
Sov gott vänner!


Kommentarer
jessica

åh!!jag ska kanske också söka jobb på kastrup!!då kan vi pendla tillsammans:-) yes yes yes!!!

haha jag vet jag är seeeg....

ja köpenhamn låter fett, om jag får min lön nån gång av dom jävlarna, ringer dir varje dag känns det som och jag får aldrig den..arrrrgggggg....

men vad ska vi göra i kphmn då:-) söka jobb??hehe puss paris

2008-07-17 @ 01:39:45
URL: http://jboo.blogg.se/
Emma

sööök :-) danskan lär man sig skitfort..

du kan ju alltid söka på Fields också, dom tar in sjukligt mkt svenskar där!



Händer ihelgen?

Puss emma!

2008-07-17 @ 10:39:28
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Emma

Ah, jag jobbar i helgen & några helger till framöver ! VERY BAD för är grymt festsugen ;-)

Men kan ju höras till helgen, kanske är jag up for it ändå ;P

Pusskram!

2008-07-17 @ 22:17:24
URL: http://nordstromemma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0