Kliar i mitt blod!

Fy fan, de e sjukt jobbigt när det gör så med mig! Vet inte om det är för jag är sjukt rastlös, eller om det är för att tiden går för sakta, eller för jag inte fått kröka sen i torsdags haha (skoja). Jag vill att saker ska hända hela tiden.
Helst igår. Vill komma vidare nu. Snart gör jag något drastiskt. Bara jag kommer ifrån bondelandet! Det är nog det som gör att det kliar i mitt blod kom jag på. Att jag råkar vara "hemma" i hörby. AAH blir galen.
Nu ska jag göra mig själv en tjänst! Och nej, jag ska inte ta på mig själv.. haha! Ska lära mig några nya saker! Så jag kan nå mina mål! Och jag vet jag kommer dit en dag! :-) Så egentligen behöver jag inte oroa mig.
Inte du heller! Vet du vad du vill så måste du se till att du kommer dit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0