Mys dag!

Playan, första gången på länge! Jag och min älskade lök drog till Lomma! Härligt! Jag doppade till och med mig! Tror inte jag är så mkt badkruka som jag var förr i tiden. På hemvägen blev det mc flurry x 2. Emelie och jag står och garvar åt något. samtidigt kläcker jag ur mig något i stil som "fan asså jag har nyckelpigor i håret tror jag!" Hoppas inte snubben trodde vi var höga el nått. haha! Men det är faktiskt invation av nyckelpigor mot malmö hållet! :-S
Idag fyller mamma år så vi har varit ute i Olas stuga vid ringsjön. Grillat och spelat kubb. Katrin & Stefan kom oxå. Upptäckte att jag verkligen är ur usel på kubb. Förr lira man ju alltid de. Med mimmi och hela ligan :-) Får åka på kubb-läger så jag lär mig igen. Världens perfektaste lediga dag! Nu fattas bara en sak innan sängen kallar.
Pang vad du ska känna dig träffad!


Kommentarer
emelie

d va fan en trevlig dag.. minus alla nyckelpigor o han på mc som trodde vi va höga.. min fina lök i lövvar digg :D

2008-08-01 @ 01:42:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0