Vecka 30

Kul, bara 5 veckor sen är jag ledig! Hoppas jag överlever! :-) Har idag umgåts med Paris. Vi var i köpenhamn och letade lite jobb. Får se om någon nappar! I morgon ska jag till Cfs och sätta upp mig på lägenhet (om jag hinner tillbaka till jobb på 75 min). Känner att tiden rinner iväg.
Så nu måste jag komma i fatt allt.

Kan ju berätta att helgen blev lite annorlunda, slagt x 2. Lördagen joinade även Stina och Nats! Fast vi var sjukt slitna så var nog inte där förrän vid 2 tiden och stannade max 2h. Men kul ändå! :-) Idag är jag iaf pigg som en pille! Ska spela lite wii nu innan Slelin kommer! :-) Dax för vår mils-sväng!

STINA, jag har köpt mario kart! Du som gjort mig fast vid det! haha ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0