Vill äta mig själv!

Nästan på iaf. Sitter här och tar på mig själv! haha!
Så mkt det gör att peela sig! Sjukt len är jag nu ju!
Tänkte nu lagom till min "feta" lön skulle jag shoppa loss lite stuffs som peeling, hawaiian tropic tanning oil mm (den är bäst!), allt för att bevara den lilla solbrännan jag kommer få i sommar! haha! Så jag gick in på coop och hittade allt jag skulle ha. Lagom skämmigt att vissa produkter som jag köpte har vi själv inne på kicks! Undra varför jag inte köpte dom där ;-P

Har varit nära döden idag oxå pga dextrosol. (Nån blir väl lycklig av de!) haha! Men jag överlevde! Tur de för Slelin och jag skulle ju cykla vår mil-sväng! :-) Fy fan vad vi är duktiga. peppaaa!
100 dagar sen ses vi i Florida!


Kommentarer
Slelin

VI e fan grymma..:D

2008-07-15 @ 23:32:51
URL: http://slelin.blogg.se/
Liiniss

Saknar Mate!

2008-07-16 @ 12:15:13
URL: http://liiniss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0