Hej allihopa!

Sitter nu här och fixar med lite bilder från Thailand. Har ju inte en enda bild i mitt thai-album! :-/ Har hur mkt som helst som jag ska ordna egnetligen. Men man får ju ta lite i taget. Så sjukt många bilder i min dator. Om allt kraschar så vet jag inte vad jag gör. Så lika bra att göra lite bilder! :-) Kul att ha ju.
Idag då? Hör och häpna, men JAG ska verkligen se på fotboll var det tänkt haha. Alla som känner mig vet att jag verkligen avskyr fotboll. Men vet någon som hade blivit mycket förvånad men nu är det som det är. Men men, nu ska jag städa lite och packa ihop lite stufs för att sedan dra till Parkernas stad.
M som i Malmö! :-) Utan mission!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0