Senaste hos Slellen!

Har haft mkt härliga dagar trots jag har jobbat. Stina och jag tömde de sista sladdarna av lite gott och blandat från sprit-skafferiet i torsdags. Bästa, rom & cola! :-) Sedan kom Stinas MISSION (Elvis pressley!) med vän.
Därefter begav vi oss till Lilla torg och stina bjöd på en päron cider. Tusen tack för de :-) Har börjat gilla päron mer nu än innan. "Ja de har ju egenligen inte hit och höra, bara en grej man kan göra".
Sen kom J & hans vän Phi Phi (som jag kallar honom). Han var lagom berusad haha! Men söt! haha!
Blev till att gå hem vid 1 tiden därför att, VI skulle ju jobba på fredagen.
Är duktiga människor!!

Fredagen blev riktigt slapp efter jobb. Scrubs hos Stina.
Helt slut var vi. Men det var skönt!
Lördagen blev Lite umgänge med grannen sen plocka upp Lina i höör för att sedan joina en liten fest i hörby med hennes prins. Hem halv 2 för att sova. Men gick inte så bra. Sms, efter sms tillslut var kl halv 4. OPS. Så kan de gå. Men har varit pigg hela dagen ändå.

Långt inlägg, HATAR långa inlägg.
Men måste bara berätta att för första ggn i mitt liv har jag blivit riktigt arg och höjt rösten åt en kund! Tur att det var du och jag Ena! haha!

Helgens + Mission mission!
Helgens - P-böter!


Kommentarer
Emma :-)

heeeej there :-) läget?
Blir det slagt i helgen elr? :) pusskram!

2008-06-02 @ 11:24:52
URL: http://nordstromemma.blogg.se
Emma

ja, som det ser ut nu är jag iaf jävligt sugen :-) pusskram

2008-06-02 @ 15:15:03
URL: http://nordstromemma.blogg.se
alex:)

heeeej! :) haha har du skällt ut en kund?:P duu jag är kanske ledig på sönda = vi kan festa tsm dåå på lörda maybe :D pusss

2008-06-02 @ 17:30:43
URL: http://alexandrahedin.blogg.se
Liiniss

MATE! Tycker vi ska köpa en bäver och sätta i bilen så alla kan se att vi verkligen sörjer bäverns/grävlingens bortgång! hahaha

2008-06-03 @ 10:44:54
URL: http://liiniss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0