Sightseen i Malmö!

Jag skulle vilja veta vem det är som åker på sightseen in malmö? Jag stog och väntade på bussen och helt plötsligt kom det en fullproppad buss och en kille snacka i microfonen och hela bussen hängde i rutorna. Vad kollade dom på. Kyrkan hoppas jag. Fast jag kände mig sjukt ut tittad! Ligger nu hel död hemma hos S & C och väntar på min blivande roomie. Men han verkar ha fastnat någonstanns! ;-) 
Kände mig oerhört kreativ idag ute i Stinas butik. Men blev inte mkt av det jag byggde bara lite bland krukorna. Kände verkligen att jag ville skapa haha och när vi kom hem.. Då var det stinas tur. Hon gjorde en spermie av en falukorv hur de nu gick till. Inget mer att säga sååå, stay black!


Kommentarer
Ania

Ska du flytta? Vart?? :D

2008-06-12 @ 19:49:16
URL: http://anias.blogg.se/
Ania

GÖTT! :) Vart då i Malmö? :)

2008-06-13 @ 10:47:10
URL: http://anias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0