Galen midsommarhelg!

Denna helgen var den bästa på länge men oxå en av de vildaste. Var i Halmstad med Laiiner hos hennes syster på midsommar afton. Lagade käk hemma hos Janne. Och krökade. Sen stack vi ut på ett ställe som heter mårtenssons tror jag! Hade riktigt kul. Inga hämningar här inte! Fick lite frispel ett tag. Han bråkade verkligen med fel!

Efter några timmars galet shake och trams var det dags att hooka en taxi. Gick itne så bra men tillslut fann vi honom.. Ploppe då! EEEY TJEJER!!!! , , , PLOPPEEEE! haha han fatta inte att de va han som var ploppe! ;-)
orkar inte lägga upp massa bilder här. Men dom finns nog på facebook med tiden! :-)

Vaknade på morgonen, av Emmas katt Zorro.. Han ville gosa så de fick han! Sov några timmar till.. Innan vi körde hem käkade vi på Max. Men min hamburgare var inte lika god som den brukar vara :-S Men visst dög det!

Kom till höör och träffade min älskade lök! Sen hem för att göra sig i ordning snabbt som bara den för att sen kröka än en gång! Yoyo kom och vi stack upp till mates prins Folke. Därefter Eket. Vad är det?
EN backe fullt av lammkött! ;-) Men vi hade kul.
Ser fram emot att se bilderna! haha! ;-)
Blev efterfest hos en nyfunnen granne!
Sjukaste helgen på länge måste jag säga. MEN grymt bra!
Jag vill ha det som du säger, galet & vildt! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0