LIST!

Skriv ner det du tänker på först :-)

3 saker jag är bra på: Sminka, piano, gå/köra vilse!
3 saker jag är dålig på: Laga mat, fixa hår, bli klar med saker!
3 saker jag vill bli bättre på: Somna i tid, laga mat, engelska!
3 starka sidor hos mig: Visar respekt, envis, pålitlig!
3 svaga sidor: Lite väl förvirrad ibland, kan upplevas kylig, ibland väldigt hetsigt humör!
3 ätbart: kyckling, pasta, vita naturgodisar!
3 icke ätbart: kina mat, bakad potatis, lax!
3 vänner: Yoyo, Lina, Frugan!
3 manliga snyggingar: Travis Barker, Paradise hotel Zack, Steve Talley! ;-)
3 kvinliga snyggingar: Christina Aguilera, Lindsay lohan, Eva Longoria!
3 herrparfymer: Armani code, Armani attitude, Dior homme
3 damparfymer: Dolce gabbana the one, Kenzo amour, Christina Aguilera!
3 + i utseende motsatta kön: nice klädstil, mörkblåa eyes, tydlig käksväng(?)
3 serier: Andra Avenyn, sex and the city, desperate housewives!
3 utlandsresor: Thailand, USA, Dominikanska Republiken!
3 bästa jag vet: Resa, Impulsfest, vänner!
3 värsta jag vet: nonchalanta människor, kryp & regn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0