Mer bloggdesign!

Farligt att börja pyssla med det nu när man snart måste sova!
Ska iaf bygga om lite hos Stina nu, hinner kanske börja lite.
Man kanske skulle satsat på webdesign ist.

Glömmer aldrig våra webdesign lektioner som vi hade när vi gick i skolan!
Jag får frispel på datorn medan Emelie mest stör sig på kärringligan,
Fredrik sitter inte och schpelar, utan han slappar & Bulan drar igång skid/snöskoter-filmer! Ååh, jag saknar er faktiskt!

Så ja, nu har jag lekt klart med Stinas blogg.
Känns som den blev väldigt enkel men ändå fin!
Spana in hennes blogg HÄR!


Kommentarer
Anonym

bara ändra bakgrunden till samma färg som jag har på headern:)

2008-03-05 @ 22:12:37
URL: http://louizevarnamnet.blogg.se
Anonym

Ojj du tror inte att du skulle kunna få mina inloggningsuppgifter oxh ändra för ja kommer förstööra hela min blogg annars?

2008-03-05 @ 22:24:19
URL: http://louizevarnamnet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0