Ses i Sthlm!

Så ja, då finns bara morgondagen kvar för planering. Men det kommer nog gå bra! :-) Faktiskt första gången jag besöker Stockholm, har bara varit på flygplatsen där uppe. Så detta ska bli kul! Det är väldigt viktigt för min del att sminkningarna blir helt perfekta eftersom dessa bilder antagligen kommer visas för många, särskillt inom jobb! Så får erkänna att jag är lite spänd trots allt ;-)

I morgon ska jag jobba på Kicks Hansa ett tag efter skolan, ska bli kul!
Längesen jag jobbade där! :-)

Nu måste jag sova, sov gott allihopa!


Kommentarer
Anna

Va kul gumms! Nu ses vi kanske inte förrän du kommer hem från stockholm..Hoppas de går bra för dej!! *håller tummarna* Jag har jobbat nu i 2 dagar så har vatt helt slut på kvällarna så därför jag inte orkat lägga nån engeri på bloggen, vi får ta tag i de när du kommer hem. :) Pusss

2008-03-12 @ 06:33:56
URL: http://www.f860203.blogg.se
Linie!

Lycka till gumman! Hoppas vi hinner höras innan. E det nu till helgen? PUss

2008-03-12 @ 10:13:29
lina

hej ellen! duu, jag blev anställd idag på björkvik i höör =) unga folk med missbruk och handlikapp
så. verkade spänannde., så ska jobba som tim där från och med på måndag:D skönt! äntligen få lite cash igen. see ya at saturday! Puss

2008-03-12 @ 17:46:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0