AA!

Fy sjutton vad veckorna går fort. Redan söndag och fortfarande sjukt fint väder så ska snart slänga mig i solen någonstans. Älskar söndagar! Dom innebär 3 nya avsnitt utav Andra Avenyn! Så missa inte det! :-) Var i Eslöv en sväng igår, kul att träffa lite folk! Helena & Matilda har nu oxå kommit hem från thai, brun brunare bajskorv! ;-) Usch jag vill ju bara dra iväg nu igen. Men måste spara cash för USA. Hatar pengar. Sånt jävla hittepå! haha! Nä nu ska jag förflytta mig innan jag får mus-arm! Ha det bra!


Kommentarer
Caroline

Jag har varit ute i solen i ett par timmar. Bränt mig så nu håller jag mig inne....

2008-05-11 @ 15:50:00
URL: http://carolineannamaria.blogg.se
Elin

Älskar Andra avenyn med! Dock är man rätt ensam om det =/ hehe.

/ Elin

2008-05-14 @ 22:50:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0