Du är vad du äter?

Det programmet är fan inte bra alltså. Vad man får äta och vad man inte får äta, Varierad kost, alla vitaminer, regelbundna måltider och fan vet vad. Vist att det må vara sant. Men det får en att känna sig aningen värdelös eftersom jag inte lyckas med något utav det. Men det kanske är därför jag har sömnsvårigheter (för att jag inte äter rätt). Så från och med NU ska jag köra med regelbundna måltider så ofta jag kan. Stod på msn:s hemsida att man skulle käka:

○ Valnötter
○ Tonfisk
○ Kronärtskocka
○ Avokado
○ mandel
○ havre
○ Persikor
○ Hälleflundra
○ Alger
○ Pumpa
. . . Om man hade problem med att somna :-P


Kommentarer
Liiniss

Jag kan hjälpa dig jag kan leka Anna Skipper Nemas Promblemas Hahaha!!...Så ball...! USh.. hoppas du somna så du kom upp till jobb idag.. Hörs senare PUss!!

2008-05-21 @ 09:58:10
URL: http://liiniss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0