Fel på snopp-folk!?

Jag undrar, vad är det för fel på snopp-folket? Eller kanske det är mig det är fel på? Äh, jag lärde mig på Öland på unga dar att det är inte mig det är fel på haha! Så här tänker förmodligen varenda människa. killar som tjejer. Men jag tror faktiskt helt seriöst att där är ngt fel på den andra rasen. Man kan träffa någon som verkar vara extrémt bra. Men sen helt plötsligt är det inte alls bra och man får aldrig reda på vad som gick snett. Men det är väl så. Oftast rinner det mesta ut i sanden. Och det som alltid finns kvar, det vill man inte ha.
Det är synd. Mkt synd :-/


Kommentarer
Martina

HAHA! snopp-folk! bästa kommentaren om killar hitills =D

2008-05-05 @ 13:38:50
URL: http://unbreaakable.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0