Valborg 2008

Tillbringade vi i Stadsparken i Lund därefter lite fest i Malmö hos Jöns. Lyckades fota några klockrena moments! Men den bästa är ändå den på Stina när hon står i buskarna. Det ser verkligen ut som MJUKPORR! haha! Blev BK ggr 2 igår. Och andra besöket blev vi Bodyguards åt BK-lejonet. Några "extrémt coola grabbar" ville bråka med honom. Haha stackare! :-P han kunde ju inte försvara sig i dom kläderna. Idag är jag trött. Så nu ska jag faktiskt slänga mig under täcket och se på sex and the city! Hoppas ni alla hade en mkt trevlig valborg! Det hade iaf jag! :-)



Kommentarer
Anna

Ser ut som du haft en härlig valborg. :) Har dock inte jag haft, e sjuk men på bättrings vägen nu iaf. Lr ja den va inte så tråkigt hade sällskap hela kvällen så de va lungt..Vi får träffas snart! Miss you hun

2008-05-01 @ 22:49:02
URL: http://www.f860203.blogg.se
Stina

Leeejon mys!! Man borde skaffa en sån dräkt.. till sin pojkvän (om man hade haft en) Fööör så mysig att krama.. Jag vill inte ens veta hur mannen under ser ut.. men de va rätt kul att alla kunde våra namn .. Hahha a- duu eeeh slellen?!
Ja, men jag e halv tysk

2008-05-02 @ 16:19:29
URL: http://stajners.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0