Bättre och bättre!

Hej hej hallå allihopa! Mår ni bra eller? Jag är fan nästan helt frisk! Helt otroligt! Känner mig som en ny människa! WÅOOOW! Stina och Christina kom förbi innan, lite sällskap, de va verkligen vad jag behövde. Höll nästan på att klättra på väggar! Mkt flams och trams!  "Kan jag låna en tallrik?, men om jag får ringa din mamma då och fråga?" haha! Stackars Bulan att bli utsatt för Stinas tramserier.. ;-) Nu är jag riktigt mätt efter Stinas och min måltid. Ska hänga upp en tavla! Känner att de kommer för mkt vettig information här nu, bäst jag slutar. Jobba i morgon, äntligen! :-) Jaaa, jag älskar mitt jobb!



Kommentarer
stina

haha, har du vita tallrikar ? så de matchar ?

Nu e jag så slut så jag ska dansa en sväng.. ses på lördag !

2008-11-27 @ 20:24:35
URL: http://stajners.blogg.se/
stina

Har du sex och kommenterar min blogg :S hmm, stackars grabb du leker med.. !

Men jo, de bör ju räcka !

2008-11-27 @ 21:51:51
URL: http://stajners.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0