Direkt fran St Pete's beach!

Har farit runt i hela florida kanns det som. Missat dom viktigaste soltimmarna haha! Men tar igen det i morgon och overmorgon om vi har tur. Har ar riktigt nice. Nog de basta i hela flrotida skulle jag tippa pa! :) Sa ska ni hit sa ak till detta placet och skippa miami. Sjukt bra shopping dar. Var i ett stort kopcenter. Blev endel! Ni far se det sen. :)  Vi har varit pa var krokodiljakt nu oxa. Frackt va det. Och vi overlevde! :) Nu ar det kvaller och de e fortfarande hot. Men det ar ju nice!
Ha de gottsligt alla! Ses snart!

P.s jag tror inte jag hinner gifta mig. Men fick ett skamligt forslag fran en snubbe i en parfymeria! haha!



Kommentarer
stina

mihiii fick kortet idag!! Fick för mig att du va hemma igen, men lina å yoyo rättade mig.. känns som om du varit borta i sju år.. å jag e 28 :S ajja..!!

HA de gött din jävel!

2008-11-04 @ 19:42:09
URL: http://stajners.blogg.se/
rebecca

Hej hopp!

Gån på min blogg så har jag utmanat dig ;)



Puss haaaj

2008-11-08 @ 11:02:29
URL: http://rebecccca.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0