Hej hej hallå!

Längesen, har ju inte haft internet, men nu har jag ordnat det oxå. Inviger min dator nu hos mate! Yoyo är oxå här. Blir till att nanna i södra rörum i natt. I morgon ska det köpas säng. Jag är trött på att ligga som en liten luffare på min madrass nu. Bara skjuter på det hela tiden. Är man inte bakfull så är det något annat! Fest hos mina gamla roomies igår, folk reagera på att jag inte laggt upp några bilder från festerna på ett tag. Men jag ska ta tag i det!

Allt har verkligen varit intensivt sen jag kom hem från USA. Flyttade dagen efter till min lägenhet. Har ingenting där. Men där har hunnits med endel skumma saker trots allt. Någon rev mitt badrum, undra vem som låg bakom det ;-) hahahahahaha MATE din räka! Du är iaf inte i krökings trosor! ;-)

Ha det göttsligt!


Här har ni ÅRETS bästa bild! :-)

Jag grät när jag kom in i mitt badrum och såg mate så här!
Vilken av de 7 små dvärjarna?! hahaha!
Årets näst bästa bild nedan

Hahaha! Vilken av dom ska jag förstora?


Kommentarer
Liiniss

Hahhaha lönt att du redigerat bilderna mate hahahhaha undra vem som rev ditt badrum, ja någon hade verkligen gått loss där inne, spänn på! hahha.. Jag hoppas personen i fråga städade efter sig! Ses i morgon! Sov gott Love & kiss Mate!

2008-11-16 @ 22:43:57
URL: http://liiniss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0