Tillbaka till vardagen!

Ännu en helg är överstökad. Blev inte en av de bästa helgerna. Men man kan ju inte begära de alltid. I fredags slappades de sen kom mate. Lördagen körde vi och mates mamma och köpte golv och dylikt till mate. Jag köpte färg till min fes-piggelin gröna vägg. Om den är hemsk?? Bara förnamnet. Blev en mörk mörk mörk röd. Efter det bar det av till IKEA. Och därefter handla mat till taco picknick med tjejerna. Var på sjukt dåligt humör. Har varit de i tre dar nu. Men försökte göra det bästa av kvällen. Vi hamnade på slagthuset. 
hahaha frågan är om de va de bästa. Träffade oväntade människor där. Bland annat Snajkis, Giraff, Emelie von lök. Kul :-)

Från ingenstans kom ordningsvakt och tre gubbar och störde oss när vi satt och snacka i en av sofforna. Hej, vill se era legg och det är nu. (???) What tänkte vi. Varför de? Vem är du och vad är jag till dig? Mate fick näst intill bli släpad av vakten till sin väska för att hämta sitt legg. Vi lackade ur, och det slutade med att Mate, jag och Emelie fick vars en fribiljett för dåligt bemötande. hahaha! YES, precis vad jag önskade mig ;-)

Gick där ifrån efter insidenten där, hämtade upp ako sen gick vi alla hem till mig. Robin kom oxå. Blev mkt flams och trams på kvarngatan denna natt. Somnade inte förrän halv 8 i morse. Det sjukaste var ändå uteliggaren som jag alltid tyckt så synd om som bor snett mittemot mig utanför tandläkaren. Han fick flipp... Mate klättrade på min "balkong". Hoppade in igen. Och plötsligt flyger det grejer in genom dörren. Färdig rätter och en påse med gegga! Shit, hemlös goes crazy on mate! Så nu tycker jag inte synd om honom längre. Så mitt nya intresse numera kommer vara att sparka på hemlösa! hahaha!

Detta blev långt, ha det bättre!


Kommentarer
Liiniss

Frys din jävel, frys! hahaha!!

2008-12-01 @ 23:27:23
URL: http://liiniss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0