Helt förstörd...

Vaknade helt förstörd i morse, hatar när man drömmer mardrömmar! Den här gången hade min barndomskompis/syster emma wigg och hennes familj kraschat med ett flyg och alla hade dött. Och det ringde en vildt främmande människa och berättade för mig. Var helt förstörd. Det värsta är ändå att nu när jag vaknade så viste jag inte om jag skulle gråta eller om det inte var sant. Men nu vet jag. Jävla tur de!

De här jävla vagnracet väcker mig fortfarande varje morgon. Vet inte vad jag ska göra. Men de kan inte fortsätta så. Jag menar det är jju tyst på nätterna. Så nån måste ju ligga bakom det hela!

Kicki kommer ner den 12e dec! ÄNTLIGEN! :-) Ska bli sååå kul!

Annars är allt som vanligt här...Tempo, tempo, tempo i mitt liv. Hinner inte med själv. Och nu börjar jag bli förkyld jag med, extra jobbigt. Ditt fel! ;-)
Krya på mig och alla andra. Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0