Dålig på att uppdatera!

Jag vet, antar att det inte händer så mkt i livet eller oxå så händer det allt för mkt ;-) Jobbar och står i! Träffar folk när jag hinner. Myser ibland. Slappar med roomisarna resten av tiden. Dagarna går minsann! Allt för fort dessutom. Kunde inte mer gå så fort??? Som att få tag på en mysig lägenhet och en man som städar och lagar mat åt mig! :-) Ledig i morgon. Ska på bio är det tänkt faktisk. Får se hur det blir. Sitter nu här och slappar och funderar på refrängen. Jag vill sova med ösregn. Varför vill jag de? :-/ Tycker egentligen inte ens om regn. Finns ingen som är så sur som mig på en regnig höst-morgon!
Eller vad säger du Slelin? :-) Du min finaste guldfisk! Vet att du har det alla tiders där borta. Synd att USA är så enormt, annars hade vi träffat på varandra om bara några veckor! Men när vi väl ses igen då hoppas jag på massa galna historier och mkt skratt!

Sova sig nu då! Sov gott!


Kommentarer
Liiniss

haha du är rolig ibland. klart den är hel jag har köpt den ny på Jysk i affären haha.. Ja du e koko mate men därför jag tycker om dig! LOve & kiss Liiniss!

2008-10-10 @ 21:26:13
URL: http://liiniss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0