Gårdagens fest!

Igår hade vi lite utflyttningsfest. Himla trevligt. Alla blev läskigt dragna tycker jag det verkar som. Glas över allt. Luktar dålig fylla. Hel papp-kass och lite till full med flaskor. Slitna kroppar. Måååånga foton för en gångs skull :-) Dom kommer säkert dyka upp nånstanns med tiden. Trevligt att någon oxå tyckte om min bacardi White föresten. Hoppas den smaka bra! Tur jag hann få i mig mesta delen innan du/ni tog för er. Heeeela flaskan är verkligen putsveck. Kanske ni gjorde ett byte, för när vi skulle sova känner jag nått vid benet. Tänkte vad fan är det här?!?! EN OSTHYVEL?! som ligger nerbäddad i min säng och ingen av oss blommor har någonsin sett den. Jag blev nästan knäpp av tanken "vem fan tar med sig en osthyvel till en fest?!?" hahah! Mitt i allt fick vi rädda dehman. Stackaren var ensam vid slagt så han fick ju ta christinas soffa. Ofcourse! Annars då, väldigt lugnt idag i väntan på andra avenyn. Och jag har skaffat 3 nu! Jag och Stina gick dit innan. Mådde skit gjorde jag. Men jag genomförde "köpet". Och tänkte, jaha vad fan har jag nu gjort? Skaffat 3 abonemang på fyllan (almost). Nej men det blir nog bra!
Nytt nummer nu som ni kanske blivit informerade om.


Kommentarer
Josie

Hahahaha det är min osthyvel! Crille har ingen så han bad mig ta med min till Malmö och vid ett tillfälle vände jag upp och ner på min väska i din säng för jag hitta inte min telefon eller något. Har tänkt flera gånger att jag måste ha missat att lägga in något i väskan igen och det gjorde jag visst, haha :)

2008-10-14 @ 16:55:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0