Mate Im on my way!

Sitter och väntar på skjuts hem till Hörby nu. Borde göra mig i ordning lite! Men det är tröttsamt! Trött som ett får. Fick ju gå upp extrém tidigt idag, var nog här hemma lite i 7 i morse! Kan inte vara hälsosamt att gå upp så tidigt. Kanske därför du är som du är! ;-) Hi ho ha! Vaknade av ett glatt sms! "Nu har jag blivit mamma till en liten grabb! Han kom till världen igår 13.29. Han väger 4200gr och är 52 cm. Så han är ganska stor :) Han finns med på helsingborgs lasaretts hemsida (webbisar) Puss!" De var på tiden! Ska bli så kul att få se det lilla livet! :-)

Packa ihop sina saker nu då, lastbilen kommer snart och hämtar mig hahaha! Känns ju inte lite mobbat. Min rätta taxi till rätt destination! Ska köra hem till lilla mate och umgås. Och i morgon blir det Lund för vår del! Får se var kvällen slutar. Man vet aldrig med Mate! ;-)


Kommentarer
Liiniss

Så jävla kul för henne fick samma sms! Äntligen!..

Idag ska vi mate´a oss! Haha..

Äntligen känns det som vi e tillbaka på samma spår, Nova Lund & Spendera det sista! Haha...

Vi är nog ändå bönder mate?. eller rättare sagt vi passar in precis där vi befinner oss!

Kom nu mate!

2008-10-01 @ 14:59:04
URL: http://liiniss.blogg.se/
Liiniss

Nej vi hör inte hemma på landet.. Tror vi passar in vart vi än befinner vi har lätt att anpassa oss!

För spontana och galna! Crazy!

2008-10-01 @ 15:34:21
URL: http://liiniss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0