Sönder-slaktad!

Har haft en riktigt kanon helg. Mate och jag är inte friska haha! Tur jag inte har filmer på hur vi trissar varandra. Fredags krök på amiralsgatan. Vidare mot slagt. christina och elin joinade. Vi hade riktigt kul! Råka väcka stina när vi kom hem dock, de va mindre bra. Super aktiva morgonen därpå. Spanade in mates nya lägenhet. Den var super fin. Mitt uppe i alla ärenden kom vi på en strålande idé. Va fan, ska vi tattuera oss??? Inne och frågade om dom hade tid oxå. Yes det hade dom. Frågan är ju nu om vi gjorde de. Nej de blev inte så. Men vi ska göra det sen :-)

Vila sig och på det igen. Blev en nice förfest med lagom mycket folk. Hamnade på White en snabbis. Vidare mot.. ja vad tror ni??? Slagt så klart. Denna gången tog vi med Beccy och Malin. Blev oxå en bra kväll trots allt.

Har så mycket mer jag vill meddela er. Allt flams och trams. Bilder mm. Men tyvärr orkar jag inte. Är sönder sliten + att jag ser paris hiltons nya film med jessiboo. Lika B som den andra. hahaha! Men man måste ändå se den!

P.s I morgon skriver jag kontrakt för min lägenhet! :-)



Kommentarer
Liiniss

Helt galen helg, sick!.. Men fan vad roligt vi haft!

Duracell-mates goes crazy! haha!

2008-10-19 @ 17:30:21
URL: http://liiniss.blogg.se/
Anna

HAr du fått lägenhet gumman? Var då?

2008-10-19 @ 19:10:32
URL: http://f860203.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0