Shopping och syslöjd!

Shoppat loss som bara den har jag och mate gjort idag på Nova. Skämdes som små duracell-grisar dit och hem haha! Fick köra med henkes bil eftersom han hade ställt min bil i Stehag! Hans bil börjar bli lagom rrrrisig! ;-)
När vi kom hem till mamma trodde vi att hon skulle sy upp brallor till oss men vi fick minsann göra det själva vilket ledde till att det tog si så där 2 timmar! Vadå ave-sidan?? Vadå pressfot?? hahaha! Vi kunde ju ingenting, men tillslut blev det fan ta mig bra ändå! Skulle fylla på undertråden och mamma sa, ja men den stannar av sig själv, bara trampa nu! Ja ja tänkte jag och jag körde på.. helt plötsligt gick allt åt helvete. trådar överallt! Och sen blev jag Asterix!
Sjukt likt, Se själva!






Kommentarer
Liiniss

Vi e bara så sexiga! Haha.. From nu handlar vi bara kjolar & kläningar, allt för att slippa sy! haha!

2008-10-02 @ 22:16:37
URL: http://liiniss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0