Dunder-mesen jag!

Så kan man lugnt uttrycka sig. Hök-ögon har jag men fan inget mod i kroppen! Jag är totalt såld. En snabb skymt av honom och jag hinner se rätt! Rätt människa! Tänk om det är the one! waaah! Inte alls ofta jag ser någon och det fastnar på detta sätt. Från ingenstanns! Och uppenbarligen spanar vi båda två. Men VEM är du?! Om jag så ska behöva stalka för att ta reda på de så ska jag göra de! haha! Känner mig redan små-stalkig. Men jag tror mer på ödet. Vill ödet att jag ska få denna ruskigt mkt "Ellen-grabb" så kommer jag få det. Annars inte, och då kvittar det vad jag gör. Nu svävar jag iväg för mkt igen. Hoppas ni har det godt allesammen, Det här är ikke hälsosamt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0