Hur du än vrider och vänder. . .

Så kan du inte ljuga för dig själv. När man vet om att man egentligen inte vill, men man kan inte låta bli att tänka på det,"tänk om". Vet inte om jag ska berätta för dig vad som sker i mitt huvud. Men till vilken anledning? Det bästa är nog att bara hålla min käft. Jag kan ju ändå inte sätta fingret på det själv. Varit så säker nu dessa gånger vi har umgåts att jag absolut inte bryr mig. Men där är en viss skillnad på han och andra men sen kommer jag tillbaka till standard tanken. Sluta, jag vet ju om att jag absolut inte vill! Det är inget jag vill ha i mitt liv på sådant sätt. Egentligen avskyr jag människan. Men ytan älskar jag! Man kan inte vara så förvirrad som jag verkar/är. Men idag misstänker jag att jag ljuger för mig själv. Hur jag än vrider och vänder.

Kliar i mitt blod!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0