Huske Andra Avenyn!

Äntligen, mitt andra Avenyn är tillbaka i kväll kl 20.00! Missa det inte! Nu kommer även jag bli lite tv människa! Ännu en helg är överstökad och den har varit suverän trots att vi inventerade igår kväll.  Åkte hem till Ida med Camilla (work mates). Kröka lite och träffa nytt folk. Trevligt! Lite impad över mig själv att jag gick själv hem från triangeln. Jag brukar vara lite mes när de gäller gå själv i malmö haha! Men det gick smärtfritt. I fredags var jag på KB än en gång. Fattar inte vad jag håller på med. Men jessiboo och jag hade ändå det trevligt. Slutade hemma hos henne med bullar och gräslök&vitlöks ost. Mätta som fan gick vi och la oss! Puligt som fan! Vet inte om jag ska ut och mata dom 50 ankorna! Mitt nya söndags-nöje!

Linas dag idag! Grattis på birth-dagen kära barfis! :-)


Kommentarer
Liiniss

Hellllooo Mate!! Du sökte en trea till idag, så vi får hålla tummarna igen! Nära möllan var det.. riktigt fin! Pusss & kram skumbanan! Mate jag saknar sommaren & våra tider :(.. jag vill vill resa, mate goes crazy vinter 09? haha! Hörs sen!

2008-09-22 @ 14:38:25
URL: http://liiniss.blogg.se/
Slelin

Hahaha ja men eller hur.. Ska berätta mer sen.. :)

2008-09-22 @ 20:50:53
URL: http://slelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0