Party night!

Hamnade på KB igår, otroligt men helt sant. Vi utgick från thapthim, sen vidfare till en annan liten pub. Med Mate, Christina och hennes bror. Var vi fler? haha! IAF, här hemma var det mkt flams och trams. Jäkla återfall jag och mate fick. Kunde inte riktigt sluta skratta. Kan fortfarande inte sluta skratta åt de. Hörbymarknad när hon trilla ner från släpet och jag skulle va snäll och bära henne men blev en volt til av detl. Ser de framför mig!
KB var väl helt okey ändå, men vi kände inte oss riktigt hemma + att där var sjukt mkt folk. Hyfsat lugn kväll ändå. Inte så mkt att tillägga, mer än gött krök! Inga pök!

Idag vaknade vi efter ca 5 timmars sömn. Stina jag och mate ligger i min säng och snackar. glömde bort helt att vi skulle prata engelska hela dagen idag. Här i kollektivet har vi lite märkliga saker för oss. Så de blev inget med de. Istället gick vi ut och matade de 50 ankorna på gården. Tog en bra stund innan vi hitta dom. Dom var fan helt galna! Vi tänkte locka med dom in och gömma dom på christinas rum. Hade varit kul att se hennes min när hon öppnar dörren och får syn på ankor över allt.

Jag: Jag ska trycka in hela brödskivan i käften på ankorna!!
Mate: ÄT FÖR FAN! Tänk på ankorna i afrika!!


Kommentarer
Liiniss

Hahhahahah så ball skrattar fort..stackars ankorna!

2008-09-14 @ 21:15:53
URL: http://liiniss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0