Helgsnack!

Förfest här hemma igår, fira Stina! Och tro det eller ej, men tillslut var jag och emelie på kb. Unbelivable! Men var på White först. Jessiboo jobbade där. Skönt ställe trots att golvet gunga av allt folk! Haha verkligen obehagligt, men samtidigt kul! Waaaah dör vi så dör vi tänkte vi och sedan tänkte vi inte mer på det! Hel nice kväll med min löklisch! Träffa broren och hans polare oxå. Min bror var knappt berusad iaf! :-P har bilder från igår, men jag vågar inte hålla på med de förrän christina har lärt mig hur det fungerar på denna! :-)

Negativa sidan då. Den som drack upp Emelies passoa som vi lämnade här hemma borde skämmas. man kan väl fråga innan man tar för sig av andras saker. Kvittar egentligen vad det gäller. Man frågar.


Kommentarer
Liiniss

Saknar mate :/

2008-09-29 @ 11:13:53
URL: http://liiniss.blogg.se/
lökich

Lite mer fylla o lite mer hångel o lite mindre kb så hade d ju varit en perfect kväll ;) nästa gång dricker vi vodka!

2008-09-29 @ 22:53:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0