Slut på't!

Nu är det nog! Måste lära mig sortera bland folk och folk. Denna gången inte kvinnorna. Allt för många behandlar en på helt fel sätt. Vad fan fortsätter man snacka med sådana för? För att ingen annan snackar med en kanske? Men det är nog något jag har sjukt svårt för. Att bara skita i folk. Måste inse att det finns bättre grabbs att snacka med. Om inte så får man helt enkelt skaffa sig vettiga typer i sin omgivning. Finns ju trots allt gott om dom egentligen.

Alla är så jäkla lika. Tomt snack om ingenting. Och varför kan man inte snacka med någon utan att de går över styr. Och man blir nått jäkla objekt som ska uppfattas som rent blåst. Någon som man kan behandla hur som helst. Va fan, be a human! Var normala. Jag har oxå gränser. Och nu ska jag sänka dem. Tro jag slösar mitt liv på att snacka med massa omogna idioter?

Något som glädjer mig är iaf att du som en gång var som dom jag berättat om nyss, har bättrat dig. Blir förvånad. Återstår att se om det bara är tillfälligt eller om du verkligen tagit fram ditt rätta äntligen. Det sjuka är att så tänker jag om alla. Och sen går det bara runt, runt, runt... men nu ska jag vara positiv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0