hallo alla!

Hej hopp sverige! Inne och svalkar oss lite från den extréma värmen! Det är sjukt nice! En grogg hit en grogg dit! :) Vi njuter som aldrig förr. Bra fest och scooter i blicken! Fy fan vad det är klöddigt att köra i vänster trafik! Men svårare att gå.

I natt höll jag på att skrämma livet ur mig och mate. Vi låg och sov så skönt. Mitt i allt händer något konstigt i min hjärna. Jag flyger upp ur sängen och skriker som om det står någon med yxa framför mig. Alltså riktigt döds-skrik. Mate flyger upp ur sängen och skriker likadant. Shit asså, våra stämband höll på att gå av. Men i själva verket var det bara jag som hade en mardröm. Jag såg massa insekter i taket ovanför mig och dom trillade ner. Har aldrig skrikit så högt någonsin! hahaha! Hjärtat slog i hundranittio! I säkert två timmar senare!! Fortfarande rädd nästan! GALET!

konsekvensen för nattens yra.... ONT i halsen! Så det är inte swineflu! lovar! :)

Nu ska vi ut och lägga oss i poolen! Och i morgon ska vi ut på en båt-tur... Till spökstaden mm. :)

Ha det gött!


Kommentarer
Christina

Fan vad härligt att ni har det så bra! Går här och funderar nån gång ibland när man gör nått trist (städa, diska..) "hmm, undrar vad Ellen och Lina gör nu?" Jag kommer dock alltid fram till att ni sitter med en drink i handen och dissar cyprioter. Am I right? ;)

2009-08-01 @ 17:57:02
AnnaNordström

Men frugan ;) hehe .. Är lite avis på dig, du får sol & värme och massa god dricka ;) Rövhål :P



Miss you !

2009-08-02 @ 13:29:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0