Kröking har dött!

Här klubbar vi pöompö, det är fräckt!

Tror jag har jobbat för mycket nu. Så mkt att jag nästan blir deprimerad. Blir jobb på Nova Lund im, snacka om nostalgi! :) Annars så kliar det rätt mkt i mitt blod av utlandslängtan. Bara så satans rädd för att flyga, varför har jag blivit det? :/ Kanske för att Linns pilotvän sitter och säger "ja, jag vet egentligen inte riktigt vad jag gör. Ibland råkar jag starta vänster motor ist för den högra." Haha! Känns tryggt det! :)

Känner mig som en kreativ "the sims-människa" :/ Att jag ens jämför livet med en the sims människa är ju skrämmande, haha! Men jag fick hem mitt piano igår och har bestämt mig för att få liv i dessa ringel-rostiga piano fingrar igen, och min tavla står fortfarande halvklar på golvet här hemma. Snart klar! ;)

God natt, vi ses i dimman när vi klubbar pöompö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0