Första söndagsmiddagen!

Vi har ju uppfunnit en ny tradition nu. Söndagsmiddag kl 18.00 heter den! Idag blev det hos Stina och Christina, Tacos stod på menyn, kan fortfarande inte förstå varför jag inte tyckte om det innan. Berg och Fritz var på plats, Men dom andra svek! ;-) Mycket trevlig afton. Kul att inte bara ses i dimman! haha! Allt snack om ljuva 90 talet slutade med att Fritz sa "Jag ville alltid vara Simba!" Hahaha! Höll på att sätta maten i halsen! Men men, sen blev det film. 5 st slas-hasar i soffan och jag kommer så klart inte ihåg vilken film vi såg men den var bra! Så ja, fixa sina nagler sen sova sig. Tåget avgår 07.42 i morgon ju. Vicky och jag är så duktiga! Börjar faktiskt se och känna resultat redan av träningen. Trodde jag aldrig! Sov gott och håll i hatten.


Kommentarer
Liiniss

Men erkänn min Lördagsmiddag var oxå grym? eller? haha =) Pusss på röven mara!

2009-02-02 @ 21:00:51
Martina

Hej igen=) Ja, det är inte alla som tycker om att laga mat men den där kycklingrätten är superenkel att göra! Bara att slänga ihop och in i ugnen i princip, haha. Ja, skorna ja..Mm, antar att du inte tar några långpromenader i dom..?:)Skor kan man inte få för många av:D

2009-02-02 @ 21:22:56
URL: http://missisnorth.blogg.se/
Martina

Nä, det är nåt visst med skor och väskor. Man kan byta hur ofta som helst! Likadant med neccesärer och sminkväskor=)

2009-02-02 @ 21:53:10
URL: http://missisnorth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0