Humor efter striden!

Efter en fight bestående av mördande blickar och min gälla stämma skrikandes på en efterbliven gubbe i tvättstugan som hade snott min maskin kom jag in till ett brev, hand skrivet. Tänkte wao jag har fått kärleksbrev. Men det var jehovas vittnen som ville hjälpa mig med SEXLIVETS stora frågor! Tur jag läste igenom det, hade jag inte gjort det hade jag inte skrattat förrän kl 5 idag.

"Hej! Mitt namn är mori och skriver till Dig därför att du bor i ett hus som har visat sig vara svårt att komma in i (Tacka fan för de ;-) ). Vi jehovas vittnen besöker människor för att väcka deras intresse för bibeln. Detta är ett helt ideellt undervisningsarbete som pågår i mer än 230 länder och områden över hela jorden.Bifogat detta brev får du ett vikblad som tar upp sex livets stora frågor och bibelns svar på dem. Jag ville be dig läsa igenom och fundera lite på dem. Önskar du sedan fler upplysningar kan du enkelt använda den bifogde kupongen eller skriva till adressen ovan.

Det var en del av brevet och jag tänkte shit vad händer med Jehovas vittnen. Goes sexy time! Och vad vet ni om mitt sexliv? haha! Sluta terra mig. Jag får ligga om jag vill! hahaha!


Kommentarer
Krille

Men nu får dem ju ge sig :p Vilka typer....

2009-02-25 @ 20:24:43
URL: http://www.bloggdesign.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0